DRY NOT


Suhe ruke, usne, tijelo, lice ili vrhovi kose su standardne stvari  s kojima se većina nas bori na svakodnevnoj bazi. Donedavno sam rijetko koristila bilo koji proizvod protiv suhoće kože, ali u zadnje vrijeme je koža pokazala da je dehidrirala i poduzela sam neke korake. Isprobala sam dosta proizvoda ali ovi o kojima ću danas pisati su se pokazali kao najbolji za mene. 


RUKE

Suhe ruke su mi trenutno najveći problem, zbog sapuna koji isušuju ruke kojima perem ruke kad nisam doma. Obično su mi ruke suhe nakon zime, ali ove godine su posebno suhe. Isprobala sam nekoliko proizvoda ali kao najbolji pokazala se ova mala krema. 



L'occitane - Hand creme - dry skin s 20% karite maslaca. Krema je vrlo gusta i treba ju dobro razmazati da se upije. Nema nikakvog umjetnog mirisa, barem mi se čini tako, nego miriši po kremi. Veličina je 30ml i košta oko 60ak kuna.




VRHOVI KOSE

Problem broj dva su suhi vrhovi na kosi. Ovaj problem mi se javio od kada sam vrhove pofarbala i sada su suhi, teško se češljaju i izgledaju kao metla. U borbi protiv suhih vrhova mi pomaže L'occitane - voumizing conditioner. Slučajno sam ga otkrila kada sam kupujući nešto drugo dobila tester ovog proizvoda. Oduševila sam se njim već od prve primjene. 




Nakon pranja kose, lagano ju osušite ručnikom i onda nanesete ovaj proizvod, pustite da djeluje isperete i to je to. Veličina je 250 ml i cijena je 125kn ako se dobro sjećam, što je poprilično, ali nije ga potrebno puno da napravi ono što treba, tako da će trajati.

USNE

Suhe usne mi se javljaju uglavnom samo zimi i tada uvijek kupim isti proizvod, koristim ga cijelu zimu i kupim ga opet ujesen. Već godinama kupujem Avene Cold Creme Lip Balm. Traje mi cijelu zimu i savršen je proizvod za njegu usana. Ima lagane svjetlucave čestice koje se iskreno ni ne vide, ali kad ga namažete, lagano posvijetli usne. 


Sjećam se da mi miris nije odgovarao kada sam ga prvi put koristila, ali sada ni ne osjetim miris. 




TIJELO

Losion za tijelo koristim rijetko i najčešće ga koristim na nogama. Ovaj losion sam ove zime često koristila i kao kremu za ruke i stvarno je odličan. 



Ovo što me u početku najviše smetalo na ovom proizvodu je pretjerano sladak miris, ali to sam uspjela zanemariti jer miris brzo ishlapi, a miris koji ostane na koži je ugodan i najvažnija stvar je da je koža nakon njega mekana i nahranjena. 


Boja je lagano roza. Proizvod je Victoria's Secret Sugared Lilac Hydrating body lotion, 250 ml. Ne sjećam se više cijene, ali google vjerojatno zna. 
Lako se razmazuje i brzo se upija.



LICE

Imam masnu kožu lica i ovo je moja druga krema za lice koju sam kupila u životu jer me lice počelo svrbjeti. Krema mi se svidjela na prvu jer nije teška i ostavlja kožu savršeno glatku. Tekstura nije gusta nego je više vodenasta i nema mirisa, što mi je važno kod proizvoda za lice. 


Krema je L'occitane Hidratantna krema za blistavu put. Ovo je krema kupljena u setu s drugim proizvodima, ali za razliku od drugih proizvoda ovaj mi se stvarno svidio.




Koje je vaše tajno oružje?


4 komentara:

  1. L'occitane je i meni super za suhe ruke, iskreno jedino mi njihove kreme daju rezultat kakav zelim, a sto se tice lica, Aqualia Thermal od Vichya je super za nemasnu hidrataciju. :) tijelo prihvaca doslovno sve losione, ali i tu su najbogatiji L'occitaneovi :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam si napravila DIY masku za suhe vrhove i stvarno mi pomaže a ne otežava kosu (koja je masna inače sa suhim vrhovima, a uz to i tanka). Imaš ju na mome blogu pa škicni :) A također imam i masnu kožu lica al ju svakodnevno mažem kremom protiv prištića i čak mi se manje masti na taj način, makar su kreme jako hranjive :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za preporuku, pogledati ću, jer i ja imam masnu kosu sa suhim vrhovima, tako da mi to treba. :)

      Izbriši