HOMEMADE GLITTER NAILPOLISH


Volim šljokice na noktima, ali do sada mi se skoro uvijek događalo da kupim lak koji izgleda kao da ima puno šljokica, a onda kada ga namažem na nokte pojavi se tek gdje koja šljokica. E pa ovaj put sam odlučila uzeti stvari u svoje ruke i napraviti sama svoj lak sa šljokicama. 
Nije da ću danas izmisliti toplu vodu ili pokazati revolucionarni način izrade laka za nokte sa šljokicama, ali ono čemu se nadam je da ću vam dati ideju, koja je jednostavna, jeftina i daje odlične rezultate.

Trebate lak koji će biti baza, prozirni lak, šljokice, plastičnu čašu i malo vremena.



Odrežite dno plastične čaše jer ćemo njega iskoristiti za izradu laka. Okrenite ga naopako, jer ćemo lak miješati ne dijelu koji bi inače stajao na stolu da je čaša čitava.

Stavite na dno čaše prozirni lak, ja sam koristila lak koji već ima malo šljokica u sebi (ali jako malo). Zove se IBD Gel Polish Fireworks.


Zatim na lak istresite šljokice, velikodušnu količinu šljokica.



Uzmite kist za lak ili neki stari kist i pomiješajte sastojke.




Nalakirajte nokte i dobro osušite. 
Kao bazu koristila sam tamni lak, CND Shellac Dark Lava i preko njega sam nalakirala šljokice. 



Voila!


Volite li šljokice u laku za nokte?



Nema komentara:

Objavi komentar