TRAJNI LAK - FRANCUSKA MANIKURA


Ovu priču sam započela u prošlom postu, a sada ona dobiva svoj nastavak. Trajni lak je jedno od najdražih otkrića koje sam otkrila kroz godine. A samo otkriće ću zahvaliti jednoj prijateljici koja možda nije ni svjesna da mi je pomogla. Ona je dugo gelirala nokte u salonima i onda jednog dana odlučila da će probati sama napraviti nokte doma. Naručila je potrebnu opremu online, naučila tehniku i otkrila ogroman gušt.
Pomislila sam kako bi bilo odlično da ne trebam lakirati nokte svakih nekoliko dana, ali gel za mene nije dolazio u obzir. Imam jako tanke i krhke nokte i pomisao na dodatno stanjivanje već tankih noktiju mi je u sjećanje pozvalo slučaj kada sam jednom davno imala gel na noktima i kad su me nokti zbog pretjeranog rašpanja boljeli na dodir tjednima.
Tu je počela moja potraga za nečime što može biti na noktima tjednima, a ne zahtijeva rašpanje. 


Kao i svim istraživačima riješenje mi se ukazalo slučajno, kada sam lutala bespućima interneta. Iskreno, više se ni ne sjećam kako se sve dogodilo, ali naručila sam lampu za sušenje laka i tri laka s ebay-a. Pregledala sam puuuno videa na youtube-u i krenula sama lakirati nokte trajnim lakom.
Sjećam se da su najduža tri tjedna u mom životu bila upravo ta prva tri kada sam prvi put nalakirala nokte ovim lakovima, jer nisam mogla dočekati da mi nokti malo narastu, da napravim svoju prvu francusku manikuru. Ah, davno je to bilo.
Od tada sam s ovim lakovima zarazila nekoliko prijateljica, svaki put se iznova veselila što tri tjedna ne moram misliti na manikuru i naučila ponešto.


Prije nego pokažem svoju metodu lakiranja noktiju ovim lakovima, želim naglasiti da nisam profesionalni kozmetičar i da nisam završila nikakav tečaj za manikuru. Ovo je moj način korištenja lakova i sigurna sam da bi mu profesionalci našli puno mana.

Prvo treba nokte očistiti od laka ili nekih drugih nečistoća, dovoljno je da na vatu stavite malo acetona i obrišete nokte. Oblikujte nokte prije lakiranja, nemojte rašpati nokte nakon što nalakirate nokte.



Nalakirajte nokte bazom. Nije potrebno nanositi debeli sloj laka i dajte si vremena, ovi lakovi se neće osušiti na zraku, već samo u lampi, tako da imate vremena uredno i precizno nanijeti svaki sloj laka.

Baza

CND Shellac Base coat

Sušite bazu oko 10 sekundi.


Za francusku manikuru nanesite bijedo ružičasti lak. Lakom svakako nalakirajte i rubove nokta (dio koji inače rašpate), duže će ostati na noktima. Ja to ne radim uvijek, jer nisam uočila značajnu razliku kada to radim, ali to preporučaju oni koji znaju.


CND Shellac Romantique 

Sušite dvije minute. Većina lampi ima tajmer na dvije minute, tako da se lampa sama isključi kada prođu dvije minute.

Napravite bijelu crtu na vrhu nokta da dobijete prepoznatljivu francusku manikuru.


Bluesky Shellac Cream puff 

Sušite dvije minute. 

Ponovo nanesite ružičasti lak. Ako želite da bijela crta bude vidljivija, samo okrenite postupak, dva sloja ružičaste i onda bijela crta.


CND Shellac Cake pop 

Sušite dvije minute.

Nanesite završni sloj.


CND Shellac Top coat 

Osušite dvije minute, stavite malo alkohola na vatu i obrišite nokte da skinete ljepljivi sloj. I to je to!

Lagano je! Dokažite!

Nema komentara:

Objavi komentar