ACCESSORIES PT.4: BROOCHES


Prije par godina bila sam opsjednuta broševima. Nosila sam ih na svaku kombinaciju, sada više nisam takav ljubitelj ali nikad se nisam natjerala da ih se riješim, uvijek ih čuvam za slučaj ako mi ponovo dođe da ih nosim. Nisu oni tako loši, jer kad na običnu bijelu majicu za 35 kuna stavite razigrani cvjetić, to više nije obična majica za 35 kuna.

Moj najdraži broš je ovaj star otprilike pet godina iz H&M-a, još iz ere kada se išlo u Graz u šoping, većinskim dijelom zbog HM-a kojeg tada nije bilo u Hrvatskoj.

Izgleda kao nov.


Zadnji kojeg sam kupila je ovaj zlatni, čije je mjesto trebalo biti na mojoj ljetnoj traper jakni. Odati ću vam tajnu, nikad nije tamo završio. Iz tisuću razloga, ali vjerujem da hoće, jednog dana...



Crveni sam kupila u HM-u, ali ne sjećam se priče oko crnog. :)



Zeleni sam dobila od bake, a cvjetni je iz HM-a. Cvjetni je bio pokušaj zamjene točkastog s početka priče, jer sam imala osjećaj da svakodnevno nosima taj točkasti. Zamjena je bila neuspjela. :)


Neki od njih mogu se nositi i u kosi (to nisam nikad isprobala) i na odjeći. Takvi su poprilično fora,pa  ako već proizvođač stavlja zihericu onda nek stavi i špangicu. Primjer.


Možda bih ovo ljeto mogla opet malo prošetati ove broševe. Tko zna...


Naša bivša premijerka je obožavala broševe, a jedna naša pjevačica je pokušavala brošem poslati poruku. E pa sami odaberite da li će broš biti statusni simbol, poruka ili samo zabavni dio odjevne kombinacije.






Nosite li broševe? Kakve?


4 komentara:

  1. I moja seka je jedno vrijeme skupljala broševe i stvarno znaju upotpuniti kombinaciju. Ja nisam nikada posjedovala niti nosila broševe, ne znam kako bi ih iskombinirala!
    Morat ću pronaći neki lijepi, ozbiljan, ne sad kao Jadranka Kosor, nego za rane 20-e :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad vidiš neki koji ti je super kupi ga, bez obzira je li ozbiljan ili ne... :)

      Izbriši
  2. Cvjetni iz H&Ma mi je naljepši! <3 i sama volim broševe i najčešće upravo i cvjetne nosim ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, super je, moram ga opet probati uklopiti u neki outfit. :)

      Izbriši