GIRLISH GIVEAWAY

Post o torbi koju nosim u torbi vas je poprilično zainteresirao i puno ljudi mi se javilo po tom pitanju. Mislila sam da sam zadnja koja o tome piše, ali očito sam bila u krivu. Bilo je još nekoliko takvih postova, ali poruke i komentari na ovu temu su mi bili posebno zanimljivi pa sam odlučila podijeliti tri takve torbe.
Kako to obično biva, uvijek nešto krene po krivom, pa je tako bilo i ovaj put. naručila sam tri torbe roza boje, a dobila dvije roza boje i jednu zelenu. Na kraju se meni osobno zelena čak i više svidjela ali eto...
Nisam htjela vaditi iz pakiranja jer to ne bih uspjela vratiti nazad.




A kako vam ne bih dala samo torbu, odlučila sam dodati još jednu stvarčicu koja mi se činila fora.




Držač za ruževe, sjajila, kistove ili što god drugo, ovisi o vašoj kreativnosti.


Sudjelovati mogu svi! 
Sudjelovati se može ovako:
Trebate lajkati stranicu i objavu o nagradnoj igri na facebooku.

Nagradna igra je otvorena do 29.6.2014.

Sretno svima!

Nema komentara:

Objavi komentar