RED CHERRY


Red cherry trepavice su jedne od najpopularnijih trepavica među beauty blogericama i youtube guruima. Napravljene su od ljudske kose i dolaze u jako puno oblika i dužina, a mislim da njihova snaga leži u omjeru cijene i kvalitete. Za cijenu od nekoliko dolara, ove trepavice su fantastične. 
Do sada sam nosila samo individualne trepavice i sada sam se odlučila da ovima dam šansu.
U mojem istraživanju koje trepavice kupiti, posebno su se istaknule broj 43, pa sam njih uzela. Ostale sam uzela prema vlastitom nahođenju i iskreno ne znam kako sam se odlučila na te koje sam kupila, jer nikada ne nosim pretjerano duge trepavice, a ove su sve pretjerano duge, tako da će doći u obzir samo u posebnim prilikama. Maškare, na primjer. :)


Ipak sam s onim malim dijelom zdravog razuma kupila i ono što stvarno koristim a to su individualne trepavice i to sam uzela kratke kako bih postigla veći volumen, a i na sve na koje sam naišla u Hrvatskoj su bile preduge za moj ukus.

Krenut ću sa slavnim 43 trepavicama. One zaista jesu jako lijepe jer su prirodne i kad se s maskarom sjedine s pravim trepavicama daju jako lijep izgled, ali izuzetno su dugačke, tako da što se mene tiče ne dolaze u obzir u svakodnevnim prilikama, pa čak mislim da nisu nosive i na nekim izlascima. Definitivno ih ne bih preporučila za spojeve, jer iako su muškarci slijepi za većinu stvari kojima uljepšavamo svoju pojavu, mislim da bi ove primijetili ili bi se sljedeći put čudili kako više nemate trepavica. 


Ako ste ljubitelj trepavica prirodnog izgleda, gustoće i duljine, ove nisu za vas.

Još jedne prevelike za moj ukus su broj 76 i to su daleko najdulje trepavice koje sam ikada kupila i mislim da ih nikada neću nositi, osim ako ih nekako uspijem skratiti. Vrlo su guste i na krajevima imaju dlačice koje su duže od ostalih tako da kraj trepavica nije ravna crta nego imaju lagani prijelaz.





Vrlo su glamurozne i kupite ih ako ste ljubitelj predimenzioniranih trepavica, za koje će se odmah na prvu vidjeti da su umjetne.




Trepavice broj 48 su dužinom na granici mojeg ukusa i nisam u potpunosti sigurna da li ću ih nositi, iako sam ih isprobala i vrlo su ugodne za nošenje, najviše zato što nemaju čvrstu tvrdu traku koja se lijepi na oko, nego je mekana silikonska, pa se lijepo prilagođava oku.


Malo su duže u vanjskom kutu oka pa daju lagano mačkasti pogled kada ih se stavi. Vrlo su lijepe, ali ipak bih voljela da su malo kraće. 



Moj osobni favorit među trepavicama koje nisu individualne su broj 66. To su vrlo guste trepavice, koje su lagano duže na krajevima oka, a nisu predugačke. Daju trepavicama prekrasan volumen, ali mislim da ih se mora nositi preko linije crnog tuša, jer imaju vrlo debelu traku koja se lijepi za oko i mislim da bi se ta traka mogla vidjeti na oku ako nije nalijepljena preko linije tuša. 


Ovo definitivno nisu trepavice za svaki dan, ali su savršene za izlaske, svadbe, pa čak i spojeve. 
Jedina mana je što nisu baš jako udobne za nositi, to je zbog debele trake koja se lijepi na oko i stalno ih vidim u vidnom polju, što je manji problem jer na to se oko navikne nakon nekog vremena.



I šećer dolazi na kraju, individualne trepavice. Naručila sam dva paketa od 8 mm. Što je poprilično kratko, ali baš sam takve htjela, jer njima se dobije lijepa gustoća trepavica bez da izgledate umjetno. Do sada su me žene pitale koju maskaru imam kada nosim takve trepavice, što znači da se ne primjećuje da su umjetne, a kada jednom ovladate vještinom stavit ćete ih u nekoliko minuta. 
Ovo je definitivno moja najdraža vrsta trepavica!


Mana ovakvih trepavica je, što ih za razliku od ostalih gore, nećete moći koristiti nekoliko puta, barem ja to nisam do sada uspjela. Ali ja ih obično namažem maskarom, da sjedinim svoje prave i umjetne, tako da su stvarno neupotrebljive više od jednom.


Koristite li umjetne trepavice? Koje?



Broj komentara: 7:

  1. voljela bih da sam ih vidjela na očima :)
    do sad sam uglavnom uzimala Ardellove trepuše. a Red Cherry dugo gledam, pa nikako :)

    OdgovoriIzbriši
  2. moram pohvaliti slike, i mene isto jako zanima kako izgledaju na očima. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Izgleda da ću ih morati poslikati na očima :) Hvala, veliki sam zaljubljenik u fotografiju i za svaki post fotkam satima. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Koristim, ali rijetko. Ako stavim koje, to su onda Essenceove ili neke no name :P Svi pričaju o tim trepavicama i super mi izgledaju, možda ih jednom i kupim, makar na Ebayu ima trepavica i po 0,99 dolara. Eh, ne znam, vidjet ćemo :) Najljepše su mi 76 i 48; volim ovakve koje nisu sve iste dužine.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ove isto nisu skupe, nekoliko dolara, a dobre su. :) A ako kupiš i ove za 1 dolar, pa ne budu dobre... ah, imala sam i skuplje pogreške. :p

      Izbriši
  5. Definitivno planiram naruciti par komada. Imam spuštene kapke i trepavice su mi pri kraju spuštene pa nošenje fejk trepki zaista čini ogromnu razliku, :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uzmi jedne koje su na sredini oka najduže, mislim da bi ti takav oblik dobro odgovarao. :)

      Izbriši