32 PIECE OF NATURAL


Konačno je stigla paleta koju prvo nisu imali na europskoj ELF stranici, a onda ju je trebalo čekati tri tjedna, ali konačno je stigla. Odlično je bilo kada je stigla i moj bratić je pitao: Ti čokoladu naručuješ online? :) Muškarci, tek kad bi zagrizao skužio bi da je plastika. :)



Paleta se sastoji od 32 mala sjenila, 1x1 cm, možda su malo veća. Sva sjenila su u prirodnim, zemljanim, smeđim tonovima. Ima nekoliko mat sjenila, ali većina su sedefasta. Volim ELF palete jer su mi ružne palete u kojima su sjenila pakirana u okruglim posudicama (mislim kao da je bitno) i ako mogu birati, izabrat ću ovakve male kvadratiće. Ako mi se jako svide sjenila, zanemarit ću pakiranje, ali ovo ljepše izgleda. Za razliku od unutrašnjosti, izvana je pakiranje obično, plastično i poprilično neugledno, što pokazuje da ću kupiti bilo što ako mi se svidi. :)


Veličina palete je 5x8 cm (otprilike), što ju čini izvrsnom za veću torbu, putovanje... 

Boje sam slikala pod nekoliko vrsta svjetla, a procijenite same. 





Dobije se i mali aplikator koji u pravilu nikada ne koristim, pa sam ga izbacila. 

S obzirom da još nisam smislila pametan način za pokazati boje (imate prijedlog?), probala sam ovako.



Kao što vidite neke boje su poprilično pigmentirane, a neke vrlo slabo, osobno ja to ne smatram minusom, štoviše za neke boje mi je draže da nisu jako pigmentirane. 


Paletu sam naručila OVDJE. Poštarina za Hrvatsku je oko 3 funte, ali stalno imaju neku promociju za free shipping, pratite na fejsu ili njihovoj stranici.

Obožavam ove neutralne boje, a vi?

Broj komentara: 8:

  1. Sviđa mi se! ELF uopće ne pratim, nemam ništa njihovo, ali smeđih sjenila nikad dosta. Ja osobno još tražim savršeno smeđe sjenilo :D
    A za swatcheve, obično cure rade na rukama jer je ipak koža u pitanju, ali stvarno ima puno sjenila pa bi morala u više navrata vjerojatno..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Swatcheve (izbjegavam koristiti eng riječi kad god mogu) sam napravila na koži, pa fotkala i nisu se boje dobro vidjele. Onda sam stavila bazu za sjenilo pa sjenila i fotkala i onda je baza izgledala užasno između sjenila kao da imam prljave ruke, pa sam odustala. ali opet mi nešto nije dalo mira pa sam probala s papirom. :) Kako to drugim curama uspijeva???? :))) ovo je ujedno odgovor za malatrubica-u, da se ne ponavljam. :)

      Izbriši
  2. odlični su mi elf proizvodi, imam onaj njihov veliki set sjenila sa rumenilima i ruževima, colour-to-go, naručila za 100kn, a više nego zadovoljna dobivenim i kvalitetom! što se tiče swatcheva, preporuke da ih swatchaš na koži, samo što je to naravno veći posao. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam nista od elfa nikada narucila, a htjela bih probati par stvari. Lijepo je pigmentirana ova paletica, ali neutralne boje nisu moj osobni izbor, pa mi samim time nije nesto interesantna paletica. Fotke opet odlicne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zakon! Tvoje makeup kombinacije su sigurno zanimljive. :) thnx!

      Izbriši
  4. nisam nista naručivala od elf-a ali ima nekoliko stvari koje su mi se svidjele i koje bi voljela imati

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stalno imaju neke promocije, zapravo čini mi da upravo jedna traje, pa možeš iskoristiti priliku. :)

      Izbriši
  5. Nemam ovu paleticu, ali obožavam njihova mineralna rasuta sjenila, rumenila i kistove iz Studio linije. Svako malo naručujem nešto, nađe se tu i tamo pokoji promašaj, al većina stvari je skroz korektna - ja sam totalni ELF entuzijast! :D Slažem se za kvadratni oblik sjenila, iako se okrugla teže raspadnu pri kraju, kad se dođe do dna, mada, budimo realni, koliko se često to događa? ;)

    OdgovoriIzbriši