ACCESSORIES PT. 3: BRACELET SHIELD


Narukvice su prekrasan dio nakita s kojim ja nikad nisam uspjela stvoriti posebnu vezu. Mislim da nismo na istoj valnoj duljini. Ne volim nositi narukvice kada je sezona dugih rukava jer najčešće padaju ispod rukava pa se ni ne vide, a iritiraju me ili ružno izgledaju na rukavima. Onda dođe sezona kratkih rukava i konačno mogu nositi narukvice, ali ta sezona kratko traje jer kada dođu one strašne vrućine, prvo što me smeta su narukvice. Posebno ne volim narukvice koje zveckaju, takve u potpunosti izbjegavam nositi. Iako nisam ljubitelj narukvica, nepravedno bi bilo zapostaviti ovaj izuzetno lijep nakit.




Najčešće ih kupim na putovanjima u ljetu jer me zavede preplanula put, toplo vrijeme i svjetlucavi izlozi lokalnih trgovaca. Baš zato su mi sve drage i nikad ih se neću moći riješiti. A tko zna, možda jednog dana otkrijem svoj neki način kako nositi narukvice da me ne iritiraju. :)


Moje najdraže su ove zlatne i rozo-zlatne i tirkizna s jednog putovanja.




Bez obzira na moje osjećaje prema narukvicama, uvijek mi ih je lijepo vidjeti na drugim curama. Mislim da mogu dati cijeloj odjevnoj kombinaciji malo boje i razigranosti. Stvar koja ih izdvaja je da ćete teško pretjerati s njima jer prva osoba koju će smetati pretjerani broj narukvica ćete biti vi, a s bojama ionako ne možete pogriješiti.



Nosite li često narukvica? Koje su vam najdraže i zašto?




2 komentara:

  1. Imaš stvarno jako lijepe narukvice! Imala sma fazu kad sam ih stalno nosila, ali isto kao i kod tebe, zimi nemaju smisla (jedino ako se stave na rukav, i to može izgledati lijepo) a ljeti samo smetaju. Pa mi dođe nekad da ih stavim, ali nisam baš dobro kupovala pa nemam puno narukvica koje bi išle lijepo jedna s drugom, a to mi je najljepše vidjeti, nanizane narukvice koje su različite bojama i teksturom..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :) Ja isto volim vidjeti nanizane narukvice, ali meni će u većini slučajeva ići na živce. :) Pogotovo ih ne volim nositi na posao jer stalno tuckam s njima. Ako ti je slučajno uskoro rođendan, zaželi narukvice. ili pričekaj ljetna sniženja, tada se može naći odličnih po super cijenama.

      Izbriši