LACE, LACE, LACE


Volim čipku na odjeći, ali istovremeno prezirem čipku koja izgleda kao zavjesa, zato ne mogu sakriti oduševljenje što sam našla savršenu suknju koja je od prekrasne čipke.
Napravljena je od one debele čipke koja izgleda kao da je helkana. Obožavam takvu čipku. Nadam se samo da ću vam moći slikama dočarati njezinu ljepotu.


A kad sam već slikala suknju, odlučila sam ubaciti i nekoliko odjevnih kombinacija. Prvo je naravno moj omiljeni traper. Obična traper košulja ide odlično na ovu suknju, mislim da bi tamnoplava išla još bolje, ali nemam nijednu tamnoplavu, jer ju je tako teško naći u dobroj boji. Ova košulja je iz HM-a od prošle godine.



Zatim crvena košulja koja je malo šireg kroja. Košulja je iz Manga.





I na kraju obična bijela majica i traper jakna, koja bi inače cijeloj kombinaciji dala casual izgled, ali nije uspjela, ništa ne može potisnuti eleganciju lijepe čipke. Jakna i ogrlica su iz Stradivariusa. 





Volite li čipku?


Suknja je iz Calliope.

3 komentara:

  1. Suknja je baš lijepa, posebno mi se sviđa posljednja kombinacija na bijelu majicu, traper jaknu i divnu ogrlicu :) Ja isto volim stvari koje na sebi imaju čipku ili su cijele čipkaste, ali da ne izgledaju, kako i sama kažeš, kao zavjese :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E pa drago mi je! Već sam imala osjećaj da sam usamljena u obožavanju čipke. :)

      Izbriši
    2. Definitivno nisi usamljena, ostali samo ne žele priznati da ju i oni vole :D

      Izbriši