SCHWARZ ZEITGEIST


A sada dame i gospodo, ZEITGEIST. Što bi u prijevodu s njemačkog značilo duh vremena i onda je logično da je ovaj pigment prekrasne crne boje s sitnim svjetlucavim česticama (ili samo meni to logično). Ovaj pigment je čisto savršenstvo kada je u pitanju smoky eye ili tamna šminka za izlazak. Kupila sam ga jer je prije nekog vremena bio na sniženju i onda je jedno duže vrijeme stajao u ladici i čekao svoj trenutak. Moram li reći da sam se apsolutno zaljubila u njega od prvog trenutka kada sam ga stavila na oči. 


Kao i kod svih velikih ljubavi i mi imamo svoje trzavice i kao što pretpostavljate za sve je on kriv. Jednom mi se dogodilo da mi se jako stresao ispod oka pa sam na kratko izgledala kao panda, ali to se vrlo lako riješi potezom vlažne maramice. To se dogodilo kada nisam stavila bazu. Sa bazom mi se to zna dogoditi ali ne tako dramatično. 



Pigmentiranost je fantastična kao i postojanost na oku. Možete ga nositi suhog i mokrog, ja preferiram suho jer se sjajne čestice ljepše vide, čini mi se da crna boja prevlada sve sjajne čestice kada se namoči, a i postane izuzetno taman, što je odlično kada želite izuzetno crno sjenilo na očima.





Pigment je slikan bez baze za sjenilo.
Ne mogu reći dovoljno dobrih stvari za ovaj pigment, osim da ću ga sigurno opet kupiti kada ga potrošim.


Koji pigment vi preporučate?




4 komentara:

  1. Imam ga i ja, isto kupila na sniženju prošlo ljeto, predivan je!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovaj pigment mi je na wl evc dugo, jedan sam nabavila, a ovaj ce cekati neka sretnija vremena. Predivan je.

    OdgovoriIzbriši