OLD FRIEND, NEW COLOR


Danas na ovaj kišni dan krenula sam vam natipkati nekoliko riječi o jednom mojem starom prijatelju. Ništa mi danas nije išlo na ruku. Prvo nisam bila u kontroliranim uvjetima mojeg malog studija gdje inače fotkam, svijetlo dana je ... Kišni je dan, koliko vidim u cijeloj Hrvatskoj je tako, pa me možete razumjeti. Ali evo uspjela sam!

Essence Stay Matt Lip Cream sam prvo kupila u crvenoj boji s rozim podtonom Smooth Berry i to je jedan od najsavršenijih crvenih ruževa koje imam. Zovem ga ruž iako je u pakiranju kao sjajilo, jer kad se osuši daje mi dojam kao da imam ruž. 
Uglavnom, preporučam Smooth Berry, a sada sam odlučila probati istu stvar u drugoj boji. Uzela sam 01 Velvet Rose. To je lijepa nude roza boja, zapravo malo više roza. Obožavam ovaj lip cream jer jednom kada ga namažem, ne trebam ga obnavljati nekoliko sati i to je savršeno. Druga stvar koja se pokazala kao pravo osvježenje su boje, prekrasne pigmentirane boje.
Kada se osuši na usnama postaje mat, ali ne isušuje usne, to je isto rijetkost, pogotovo kod tamnijih boja. Ako ne volite mat boje na usnama, nabacite preko njega malo sjajila.




Užasno teško mi je bilo dobiti boju onakva kakva je u stvarnosti, pa sam na kraju, vidjet ćete na trećoj slici prema dolje, slikala s hladnim bojama ne bih li ulovila ispravnu nijansu. I nisam zadovoljna.
Ovako izgleda na rukama. :)



Boje je ispala baš onakva kakva treba biti dolje. :)




Sve u svemu, boje su fantastične, postojanost odlična i ne isušuju usne. Definitivno jedan od najdražih proizvoda za usne. A 01 i 02 imaju moju veeeliku preporuku. Cijena 17kn.



A vaš prijatelj?


Broj komentara: 7:

  1. Imam oba i oba su mi odvratna. Nakupljaju mi se na sredini, ne obrubljuju lijepo, počinju se brisati s prvom čašom vode.

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam baš ovaj Velvet Rose i meni je odličan, baš prava nude nijansa iako mi samo mrvicu isuši usne, ali prije njega uvijek stavim labelo i nemam više problema :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam kupila ovaj nudasto-rozi. Slažem se da je divan, ali ja imam problem što mi se nakuplja, ne znam zašto, čak sam očistila cijelo lice, umila se fino, kontam do neke podloge je, jer pređem preko usana, i stavim ga na usne, međutim isto se nakuplja.
    Kako da riješim taj problem, jer sam oduševljena bojom i time kako mi stoji.

    OdgovoriIzbriši
  4. Velvet rose mi se sviđa....prava nude nijansa. Teško mi je pronaći nude nijansu koja mi paše a da ne izgledam ko mrtvac. Isprobat ću ovog malca :D

    OdgovoriIzbriši
  5. upoznata sam s kvalitetom ovih Lip Creamova, doduše ovu nijansu nisam isprobala, ali jako mi se sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Imam ga i ja, nijansa je prelijepa ali nažalost meni usne izgledaju tako isušeno i jadno nakon sat-dva nošenja da sam odustala od njega. Baš šteta.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vidim da ima dobrih i loših iskustava, više loših. :(
    Ja imam poprilično pigmentirane usne i velvet rose mi odlično dođe kao korektor za use kada želim staviti neko sjajilo koje nije jako pigmentirano, ali uvijek ga pustim da se osuši na usnama. A smooth berry mi je apsolutno savršen. Nemam problema s nakupljanjem, tako da mi je teško dati neki savjet o tome, ali ako proizvod nije za vas bolje je ne trošiti novac na njega u nekoj drugoj boji. :)

    OdgovoriIzbriši