SILENT PARTNER

Proši tjedan nije bilo postova zbog obaveza koje imam na poslu i izvan njega, ali nadam se da će to biti najduže razdoblje bez pisanja i još važnije fotkanja. Obožavam fotografiju kao zabavu, umjetnost ili hobi. Volim fotografirati, iskreno uživam u tome, a fotografija je postala moja velika strast prije godinu dana. 
Bez fotografije ne bi imale priliku vidjeti stvar koju sam kupila iz znatiželje, a onda je postala jedna od najdražih pomagala u svakodnevnom životu. 

Ova mala torba, nazovimo ju tako, je namijenjena za spremanje svih stvari koje vam se nađu u torbi koju svakodnevno nosite sa sobom. Čar je u tome, da kad mijenjate torbe, samo uzmete ovu torbu i preselite ju u svoju novu torbu bez bojazni da će vam nešto važno ostati u torbi koju ste nosile jučer.

Ima mali gumb sa strane kojim možete proširiti ili smanjiti bočnu širinu.


Ima nekoliko malih džepova sa strane, tri velika pretinca odozgo, od kojih dva imaju zatvarač.



Ako ste ljubitelj velikih torbi, ovo će vam spasiti život. Ovo je jedna od mojih svakodnevnih torbi i u nju savršeno paše.



Ovako izgleda torba kada je ova mala u njoj, potpuno neprimjetno.


U usporedbi s velikom torbom.


Da dobijete malo bolji dojam o veličini, slikala sam uz bočicu.



Možete ovakvo nešto naći na ebay-u.

Koji je vaš trik kad mijenjate torbe? 

Broj komentara: 11:

  1. odlična ideja, vidis mogla bi to pogledat kad budem shopingirala na ebayu

    OdgovoriIzbriši
  2. Inace ne mjenjam torbe, ali ovo izgleda preprakticno! Super su fotke :)

    OdgovoriIzbriši
  3. alaaa prefora stvar :D obožavam velike torve i nikad ništa ne mogu naći :D
    jel mi možeš linkat di si naručila?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam naručila prije godinu dana i taj prodavač više ne prodaje te torbe, ali sam našla ovakvu kakvu ja imam i prodavač je ocijenjen sa: top-rated seller:
      http://www.ebay.com/itm/Fashion-Dual-Bag-In-Bag-Inner-Storage-Organizer-Pouch-Handbag-Tote-Insert-Purse-/321287382189?pt=US_CSA_WH_Handbags&var=&hash=item4ace3864ad

      Izbriši
  4. E pa ovo i meni treba jer često kasnim dok sve prebacim u drugu torbu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) upravo to, pogotovo kada ujutro žurim na posao. :)

      Izbriši
  5. Ja u istu svrhu koristim one prozirne zip vrećice - Profissimo iz DM-a što se inače koriste za hranu ili za stavljanje kozmetike kad letim avionom. Super je praktično, jedino što vjerujem da je torbica poput tvoje bolji odabir jer ima više prostora i ne kida se, za razliku od ovih vrećica (s vremenom ili kad ih se pretrpa, što je obično moja nenamjerna tendencija) ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hm, ja moram pogledati te vrećice jer meni baš to treba. :) uvijek kad putujem pitam se gdje nabaviti te vrećice, onda odustanem i ne nosim ništ tekuće u ručnoj prtljagi. :)

      Izbriši