WHERE HAVE YOU BEEN ALL MY LIFE



Nikada nisam koristila puder, ni tekući ni onaj u kamenu, imam dobar ten i nije mi to bilo potrebno i u tom području sam potpuni neznalica. Posljednji pokušaj sa puderom sam imala na drugoj godini faksa, kada sam uzela neki mamin puder i namazala se, moram naglasiti da je nijansa bila kriva (oko dvije nijanse pretamna), ja sam ga namazala samo na lice bez da sam ga povukla na vrat, uglavnom katastrofa. Komentar moje cimerice, također neznalice u svijetu pudera je bio: "Jel si se ti danas sunčala?"
Moj dečko nije ni primjetio da sam pretamna. :)

Prije nekoliko mjeseci sam odlučila da ću probati sve ove silne BB kreme kojima nas šopaju svakodnevno. I jesam, probala sam sve BB kreme čijih testera sam se domogla i ostala sam lagano razočarana. Imam normalnu do masnu kožu i imala sam osjećaj da mi se sve te kreme cijede s lica kada bi ih nosila nekoliko sati ili su bile totalno krive nijanse ili su nakon nekoliko sati nošenja toliko oksidirale da bih došla doma narančasta. Uglavnom, odustala sam!

BB krema koja mi se u cijelom tom procesu svidjela bila je L'occitane, ne znam kako se točno zove ali oni imaju jednu jedinu kremu i neće im biti problem dati vam tester. Iako ju iz nekog razloga nisam kupila, ne sjećam se više zašto. Prst sudbine.

Nedavno sam došla u jednu trgovinu gdje sam isprobala neke BB kreme i na kraju sam prvi put u životu kupila toniranu kremu.


Lancome Hydra Zen Beauty Balm Neurocalm je bio konačni odabir i krema je fantastična! 
Evo što sam tražila: da bude primjerena za moju normalnu do masnu kožu, da mi dodatno ne masti kožu, da ima lagano prekrivanje, da je boje mojeg tena, da se ne vidi na licu, tj. kada ju nosim da se ne vidi da imam nešto na licu, da umiri lagano crvenilo koje imam u obrazima.





Ova krema je zadovoljila sve moje zahtjeve. Već iz naziva se vidi da je ovo smirujuća krema, savršeno se stapa s mojim zimskim tenom, ne masti kožu, hidratizira kožu (to nisam tražila jer sam mislila da masna koža ne treba hidrataciju - krivo! Treba hidrataciju primjerenu masnoj koži.), neprimjetna je na licu (radi ono što treba - lijepo izjednači ten). Nisam još nikad bila ovako oduševljena s proizvodom za lice.

Ima vrlo malu rupicu, pa se može lijepo dozirati.




Kao što sam već rekla prekrivanje je vrlo lagano, samo izjednači ten. 





Moja boja je broj 2. Nakon cijelog dana nošenja (8 - 12 sati) boja je i dalje ista kao i kad je namazana. 

Sve u svemu ovo je proizvod koji bi preporučila svima sa svijetlim tenom, normalnom do masnom kožom, laganim crvenilom i potrebom za lagano prekrivanje.

Imate li vi nekog asa u rukavu?

Broj komentara: 6:

  1. Jel te BB kreme ima u nasim drogerijama( u kojoj xD) ??
    I kolko si je platila ?
    Hvala ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima, ja sam kupila u Mulleru, a pretpostavljam da ju imaju i drugi. Košta 315kn.

      Izbriši
  2. Baš si me zainteresirala sad s ovom BB kremom, jer ja sam slaba na njih, a mogla bi reći da opis tvoje kože zvuči nešto poput moje. Koja joj je cijena?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) Ovo nije BB krema nego tonirana krema, pa ako ti je to bitno, da ne kupiš krivo. :) Cijena je 315kn.

      Izbriši
  3. Kad smo kod BB krema, moj as u rukavu su def azijske BB kreme, jer osim što ujednačavaju i posvijetljuju ten, imaju i dobro prekrivanje :) Ova Lancomova meni ne bi bila dobra :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da je to stvar što želiš od BB kreme. :) Azijske? Moram to malo proučiti. :)

      Izbriši