PRETTY LITTLE LIAR


Ovih dana dok naše muškarce (cijelu državu i svijet) trese nogometno ludilo, dok sniženja još nisu počela a svima nam toliko toga treba za ljeto, dok sam potpuno rastresena jer trebam skinuti aparatić za zube, odlučila sam se napisati koju o proizvodu kojem se uvijek vratim nakon što probam neki novi. 

Najviše od svega na ženama volim vidjeti diskretan sjaj na licu, znam da žene rade sve kako bi im lica ostala mat, ali ja obožavam sjaj na licu (ali ne sjaj koji se cijedi s lica). Takve žene mi uvijek izgledaju mlađe nego što jesu i kad se šminkam (što je svaki dan) nikad ne propustim staviti neki sjajni highlighter, ali nikad. Obožavam takve proizvode. Zaključak ovog bi mogao biti da želim izgledati mlađe, ali nije (samo) zbog toga. :)

Dugo godina sam koristila jedan Diorov, a onda sam slučajno otkrila ovaj i to je bilo to. Uništio me za sve druge highlighter-e. 


Lagano je ružičaste boje, ali na licu ostaje samo sjaj, boja se ne vidi. Možda ako ste izuzetno svijetle boje kože, boja bi se mogla vidjeti, ali boja je prekrasna tako da mislim da to ne bi nikome smetalo.

Razvila sam toliku ovisnost o ovom proizvodu da se čak ne mogu ni natjerati da bacim praznu kutiju onog prijašnjeg. 



Definicija ovog proizvoda je rumenilo u kremi. Ovo je kremasti proizvod, što je jedna od njegovih najboljih karakteristika. Ima diskretan sjaj za razliku od nekih proizvoda koji imaju velike komade šljokica i onda izgledaju loše na licu. Zapravo, najbolja definicija bi bila sedefasti sjaj.

Nanosim ga prstima, jer još nisam našla kist koji bi napravio tako dobar posao kao prsti.


Ako bih trebala rangirati highlighter-e, onda bi ovaj sjeo na prvo mjesto, pa 100 mjesta prazno i onda svi ostali. Da, baš toliko mi se sviđa.




Ovo je Illamasqua Lies rumenilo u kremi i košta 218kn. Meni traje oko 9 mjeseci.

Koji je vaš omiljeni highlighter?



4 komentara:

  1. Inače sam totalni Illamasqua entuzijast, ali nisam tip od shimmera na licu i usnama, netko to dobro isfurava, a ja se pak samostalno usjajim ko špek u toplo popodne... Treba to znati i htjeti nositi sa stilom, uz odgovarajuću garderobu, frizuru i ostatak makeupa, tj. treba bit "tip" za highlighter :D Inače posjedujem jedan bijedni primjerak, prilično tvrdi od MUA, pomalo ljubičastog prizvuka i rijetko ga stavljam, iz navedenih razloga :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš si me nasmijala! :) Slažem se da treba biti tip za highlighter. Iskreno za sebe ne znam da li sam tip za njega, ali svejedno ga obožavam. :)

      Izbriši
  2. Ajme kako je krasan, zaljubljena sam. Samo će ta ljubav biti na daljinu zbog cijene :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, poprilično je skup, ako negdje naiđem na jeftiniji koji je sličan, definitivno ću napisati post.:)

      Izbriši