ZERO CALORIE CANDIES



Ako planirate biti na dijeti ili jeste onda vam preporučam ove slatkiše. :) Nedavno sam dobila ove male lakiće i malo je reći da su mi se jako svidjeli. Proizvođač obećava sušenje u deset sekundi i dugotrajnost na noktima. Kako već znate ja koristim trajni lak, ali ovim malcima nisam mogla odoljeti. 

Potpuno je osvježenje da se lak na noktima osuši u pola minute. Odavno nisam kupila obične lakove tako da ne znam da li su sada svi takvi, ali to je zakon. Osjećam se kao da sam bila u paralelnom svemiru, izoliranom od noviteta u svijetu lakova i sad se čudim tome što se lak osuši u pola minute. :) Ali, da, čudim se. I to mi je bilo najgore kod lakova, silno mahanje rukama po zraku, puhanje fenom, stavljanje noktiju pod mlaz vode i slične ideje koje smisli ženski mozak kada kasni, a ima friško nalakirane nokte.


Dakle, već sam pohvalila brzinu sušenja. A sada dugotrajnost. Moji nokti su specifični i na njima nijedan lak ne izdrži duže od tri dana, tako da je i postojanost ovoga bila tri dana. Što znači da je na gornjoj granici dugotrajnosti na mojoj ljestvici. 


Boje su izuzetno pigmentirane i ja nosim samo jedan premaz. Jedna boja nije pigmentirana, a to je Coup de theatre, ali mislim da bi dva sloja riješila probleme.







Moj osobni favorit je Java! :)



Lakovi su Bourjois. Cijena je oko 25 - 30 kn.

Koji je vaš favorit?

Nema komentara:

Objavi komentar