MAD ABOUT...


Na stranu to što sam prirodno luda, ali u zadnje vrijeme sam luda i za nekim stvarčicama za kojima posežem svaki dan. Zapravo, možda i nisam toliko luda za tim stvarima koliko su se one nekako nečujno ušuljale u moju svakodnevnu rutinu. A kako nemam previše vremena razmišljati o osnovnim stvarima poput parfema ili nakita, svaki dan uglavnom posegnem za onim stvarima koje su ne dohvat ruke. A to su ove. 
I znam da ne bi bile nadohvat ruke da mi nisu drage i onda je zaključak da stvarno jesam luda za njima. Ovo je klasični primjer zamke kada netko previše razmišlja o svemu. Prestajem!

Ne mogu bez naočala i to je točka. Kada je vani sunce, a ja nemam naočale, onda škiljim, plačem, mrštim se i sve u svemu izgledam jako zanimljivo, pa su one uvijek u mojoj torbi. Imam nekoliko modela koji su bezvremenski i kada se jednom opremite s avijatoricama, mačkastim i klasičnim crnim, pokrili ste veći dio naše rotirajuće mode. I probajte u naočale uložiti određenu sumu novca, jer radi se o vašim očima. Daleko od toga da nemam jeftinih naočala, ali mama mi uvijek ponavlja ovu gore rečenicu i sve više mislim da je u pravu, pogotovo ako ih nosite koliko i ja. (Ray Ban)

Narukvice su mi slabost u zadnje vrijeme i volim ih naslagati na ruku na kojoj nosim sat. Ovo je poklon moje mame za rođendan i savršena je. (Swarowski)





Ako se kao ja borite i kosom koja se lako zapetlja i sve regeneratore i pomagala, onda MORATE nabaviti ovu četku. Možete ju platiti 100kn ili nekoliko dolara na ebayu, odluka je na vama, ali razlike nema.

Moj najdraži parfem, oduvijek. Davno ga nisam kupila ali na zadnjem putovanju, na aerodromu, je bilo veliko pakiranje za 20 eura. Skočila sam metar u zrak od sreće.

Iskoristite dane kada vam se ne da šminkati previše ili kada nemate vremena ili ste jednostavno u takvoj fazi, da stavite odvažni ruž. Zbog nedostatka šminke na ostatku lice, on će se savršeno uklopiti. A i u vrućim danima lakše je popraviti ruž, nego šminku cijelog lica. (Loreal)


Ista stvar vrijedi i za odjeću. Iskoristite dane kada vam se ne da puno vremena trošiti na odjeću, pa jednostavno završite u crnom od glave do pete i stavite na noge cipelice koje će odvući pažnju. (Planet obuća)



I šećer na kraju su ove prekrasne naušnice iz HM-a koje su inspirirane Diorovim naušnicama oblikom, ali ne i bojom. Drugačije su, odvažne i definitivno nitko nije ravnodušan na njih.



Zar nije ovo cool?


Za čim ste vi lude u zadnje vrijeme? :)


Broj komentara: 8:

  1. Ja sam, iz posta u post, apsolutno zaljubljena u fotografije :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! potrebno je samo malo svjetla i dobar objektiv. :)

      Izbriši
  2. predivne i posebne fotografije stvarno :)
    sviđa mi se ovaj model naočala
    Tangle Teezer i sama obožavam i ne mogu zamisliti češljanje bez njega :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Tangle Teezer je fantastičan, još nisam stigla proučiti u čemu je tajna. :)

      Izbriši
  3. Zgodno društvo :)! Narukvice mi se baš sviđaju, stvorene su za ljetne mjesece!

    OdgovoriIzbriši
  4. Fotografije su odlične ;)
    Iako ne nosim naušnice ove mi se dopadaju *-*

    OdgovoriIzbriši