NUDE – PINKISH ENDLESS LOVE



Apsolutno najdraža boja ruževa mi je bež/boja pudera/nude sa primjesom roze ili roza-nude boja. Ova ljubav traje već godinama i mislim da sam probala sve moguće nude ruževe i sjajila koja postoje. Iako imam izlete u crvenu, u zadnje vrijeme i u naglašenu pink boju, uvijek bali uvijek se vratim nude boji.
Znaju to i moje prijateljice, a kako mi je nedavno bio rođendan, dobila sam prekrasne nude boje. Ovo su proizvodi koje do sada nisam probala i čekala sam da ih isprobam nekoliko tjedana prije nego ih predstavim vama. Nisam više mogla čekati! :)



Krenut ću sa potpunom nude bojom. BeautyUK ruž. Boja je gotovo potpuno identična mojoj boji kože i potpuno je mat. Izuzetno je pigmentiran, tako da treba biti oprezan, da ne bi izgledale kao da ste upravo pile mlijeko, lagano čokoladno mlijeko. Ja volim takve ruževe, ako znam da  su pigmentirani, namazat ću lagano usne, i već s laganim premazom dobit ću željeni efekt. I mogu to vrlo brzo napraviti i bez ogledala.
Ima miris mentola, koji daje dojam da će hladiti usne ali ne radi to. Nisam ljubitelj tog mirisa. Cijena je 25kn.
Sve u svemu odličan nude ruž.




Ruž roza boje je Chanel. Do sada sam imala njihovo sjajilo i nisam bila oduševljena jer je bilo previše ljepljivo, ali ovaj mekani ruž koji na usnama ostavlja osjećaj balzama i mekoće, da ne govorim o diskretnoj jedva primjetnoj roza boji. Ima malo šljokica koje sam vidjela tek danas kada sam ga isprobavala na ruci. Nema mirisa osim standardnog mirisa ruža. Odlična strana ovog ruža je da ga za razliku od prvog možete nanositi beskonačno i neće biti previše. Cijena mu je oko 200kn. 
Prekrasan ruž koji daje usnama prekrasnu boju. Nemam zamjerki.


U sredini.



I šećer na kraju. Sjajilo roza boje koje je savršeno. Zapravo mislim da je službena definicija tekući ruž. I stvarno je. Izuzetno je pigmentiran, dovoljan je jedan premaz da dobijete boju točno onakvu kakva je u bočici. Ovo što je najbolje, vrlo je ugodnog osjećaja, nije ljepljivo nego je više vodenkasto. Vodenkasto i prigmentirano nisu riječi koje idu jedna uz drugu, ali Dior je to uspio. Konačno!
Odlično se drži na usnama i imam osjećaj da lagano hladi usne. Da ne govorim da sam bojom oduševljena. Cijena je oko 250kn. Ovo je novi proizvod Diora i osobno mislim da ima svjetlu budućnost.



Prvi odozgo.


Ovo su nazivi boja:




Koji su vaši najdraži roza/nude ruževi?



Broj komentara: 8:

  1. Meni je od ove trojke najljepši Dior, a inače ne volim baš nude ruževe i one sa shimmerom.
    :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Divni ruževi, isprobala sam samo BeautyUK ruž koji je odičan :)

    OdgovoriIzbriši
  3. najljepši i po mom ukusu je Dior ruž :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Diorić mi je najljepši od predstavljene trojke. Ja još tražim svoj savršeni nude ruž, to mi je baš gnjavaža za naći, svakom nađem manu ali koraljce redam i svi su mi dragi. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Dior fluid stick! aaaaaaaa <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Iskreno, mislila sam da će BeautyUK pobrati simpatije, ali sve smo pale na g.Savršenog. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepe letnje boje. Mislim da mi je ipak najinteresantniji BeautyUK :). Vrlo neobična nijansa.

    OdgovoriIzbriši