DRAW A PURPLE LINE


Mislim da bi se sada već i za mene moglo reći da sam Dior Addict, zapravo ne da bi se moglo reći nego jesam i točka. Ako je priznanje prvi korak prema ozdravljenju, onda sam na pravom putu, samo se nekako bojim da u ovom slučaju ne želim biti na pravom putu. Moja ovisnost o Dior kozmetici je počela kao i sve druge, jednom sam probala jedan proizvod i odmah sam se navukla. A kao i svih ozbiljnih ovisnosti i ove se teško riješiti. Zapravo nemam dovoljno snage za to. :)

Ok, podvlačim crtu. Ljubičastu crtu.



Dior Addict IT-LINE (169) je tuš purpurne, ljubičaste boje, ali tamne ljubičaste boje. Ako na očima povučete tanku liniju, dobit ćete samo diskretno naglašen pogled, a ljubičasta boja će naglasiti i najmanji pigment zelene boje u očima. Debela linija će otkriti da se radi o ljubičastom tušu i nemam što reći osim da će izgledati savršeno. Ako volite ljubičastu.




Kist je tanak i savitljiv, izgleda kao tanki kist za tuš. Obožavam takve tuševe, ne volim one sa spužvastim aplikatorima jer s njima jednostavno ne znam baratati. :)


Tekućina tuša je poprilično neobična i bit će ju teško opisati, ali evo probat ću pa mi nemojte zamjeriti ako se izrazim nespretno. Tekućina je gusta, ali nije pregusta da bi ju bilo teško nanijeti i nekako je suha. Ne znam kako da drugačije opišem, ali baš zbog gustoće, neće se razlijati nego će ostati točno tamo gdje ste ju nanijeli. Kada se osuši u potpunosti je mat i nije vodootporan, zapravo, voda će ga vrlo lako skinuti.


Ovo dolje je možda malo točnija nijansa.



Što reći, osim, koja je vaša ovisnost? :)




3 komentara:

  1. koja lijepa ljubičasta nijansa :D
    baš me zanima, kako bi izgledao na smeđim očima :D
    tvoje fotografije i ambalaža tuša su predivne :D

    OdgovoriIzbriši
  2. da, jako je lijepa. nadam se da ću ju uspjeti poslikati na očima. :) i hvala! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ova nijansa je divna, kao stvorena za smeđe oči :)

    OdgovoriIzbriši